)
Bedrijfsvideo: een uitermate waardevolle investering
Een bedrijfsvideo laten maken: wat levert dat op? Het is een uitermate waardevolle investering, dankzij de voordelen op zowel de korte als de lange termijn.
Dat heeft te maken met een paar belangrijke facturen. De video biedt je de kans om de organisatie een gezicht te geven. Om aan te geven hoe jullie werken, wie er aan de slag gaan en hoe de bedrijfsomgeving eruit ziet. Gesneden koek voor jullie als medewerkers, maar helaas nog niet zo bekend voor klanten.
Een beeld bij het bedrijf geeft meteen vertrouwen en is daarmee een eerste belangrijke opbrengst van de bedrijfsvideo. Bovendien draagt het op termijn bij aan de professionele uitstraling en is het goed mogelijk de video op meerdere manieren te hergebruiken. Bijvoorbeeld tijdens evenementen en beurzen, waardoor het z’n waarde lang blijft uitbetalen.
Het gezicht achter een organisatie
Het gezicht achter een organisatie laat je het best zien met een bedrijfsvideo. Zoals in een persoonlijk gesprek, maar dan met de mogelijkheid om hiermee een veel groter publiek te bereiken.
Veel bezoekers van websites, beurzen en evenementen ervaren een drempel om direct met je in gesprek te gaan. Dat is een normale natuurlijke reactie, maar die kan een nieuw contact en een nieuwe opdracht of verkoop behoorlijk in de weg zitten. De bedrijfsvideo helpt die drempel te verlagen, door een gezicht bij het bedrijf te laten zien. Een directe verdienste van de video, waarmee het laat zien dat het een goede investering is.
Bedrijfsvideo laten maken: investering in de toekomst
Een investering in het directe gezicht bij het bedrijf, maar ook in de toekomst. De beste bedrijfsvideo kun je namelijk gemakkelijk jaren blijven gebruiken. Je doet eenmalig de investering in een bedrijfsfilm of een promotiefilm om daar vervolgens keer op keer gebruik van te maken. Online, tijdens beurzen en tijdens andere evenementen. Om keer op keer het gezicht te laten zien. En daarmee gaandeweg te werken aan een professionele uitstraling van de onderneming.
Tip: een nieuwe richting op met de uitstraling en vormgeving van het bedrijf? Het is dan een goed idee om een bedrijfsvideo te laten maken. Vanuit die basis is het goed mogelijk om verder te werken aan de rest van de gewenste ‘huisstijl’.
De beste bedrijfsvideo: advies door ervaren specialisten
De beste bedrijfsvideo laten maken en daarmee investeren in het nu en in de toekomst? Wij helpen je graag een film of video te maken, zoals een rijk gelaagde puzzel. Waarbij de stukjes mooi in elkaar vallen, zodat de investering zich gemakkelijk terugverdient. En meer dan dat, waardoor het jou en je bedrijf helpt belangrijke waarde te creëren. Voor nu en in de toekomst.
Voorafgaand aan het draaien van een bedrijfsvideo gaat de preproductie. Waarbij onder andere de cast en crew bij elkaar worden gezocht, locaties worden bepaald, en op basis van het ontwikkelde script een shotlist, draaischema en callsheet worden gemaakt. Zo kan een draaidag zo soepel en snel mogelijk verlopen.



Follow me
Find me
Van Kinsbergenstraat 7h
1057 PJ Amsterdam