3 voorwaarden bij een bedrijfsfilm maken.

Een bedrijfsfilm maken en daarmee laten zien wie je bent en waar je voor staat? We werkten samen met diverse grote en kleine organisaties. En een aantal zaken blijken altijd van belang voor een goede samenwerking. We bespreken 3 voorwaarden bij een bedrijfsfilm maken.

Natuurlijk kunnen we je meer vertellen over wat een bedrijfsfilm laten maken zal kosten en welke bedrijfsfilm tarieven we hanteren, maar veel belangrijker is het om goed samen te werken. Aan de hand van een paar belangrijke voorwaarden, over de manier waarop je samenwerkt aan de bedrijfsfilm. We zetten ze voor je op een rij:

  • Durf te kijken vanuit de klant
  • Kies voor onze storytelling
  • Houd de boodschap simpel

Durf te kijken vanuit de klant

Een bedrijfsfilm maken we voor jouw klanten. En voor je potentiële klanten. In eerste instantie niet voor de eigen medewerkers en al helemaal niet voor de directie van de organisatie. Dat lijkt een open deur, maar is heel belangrijk voor de insteek. Een van de belangrijke voorwaarden bij een bedrijfsfilm maken.

Durf te kijken vanuit de klant, om op die manier een bedrijfsfilm te laten maken. Die klanten aanspreekt. Die nog niets van je hebben gehoord of die voorzichtig hun eerste stappen bij je hebben gezet.

Kies voor onze storytelling

Een andere uit de voorwaarden bij een bedrijfsfilm maken. We hebben veel ervaring met het maken van bedrijfsfilms, waardoor we je daarover goed kunnen adviseren. En een van de belangrijke succesfactoren? Het verhaal dat we vertellen. Een goede bedrijfsfilm vertelt een verhaal. Op basis van storytelling, waarmee je de kijker boeit en de aandacht vasthoudt. Heel anders dan bijvoorbeeld een instructievideo, waarbij de stap-voor-stap informatie in losstaande delen van belang is.

Houd de boodschap simpel

Tenslotte een laatste uit de voorwaarden bij een bedrijfsfilm maken, houd de boodschap simpel. Een bedrijfsfilm maken en alles vertellen over waar je voor staat en wat je de afgelopen 15 jaar hebt gedaan? Dat gaat niet. Tenminste, niet zonder te verliezen aan overtuigingskracht en mogelijkheden om de aandacht bij de kijker goed vast te kunnen houden. Durf keuzes te maken, om de boodschap simpel te houden. Een van de belangrijke voorwaarden voor een goede samenwerking. Om er samen voor te zorgen dat we werken aan een effectieve promotiefilm, die het juiste publiek bereikt en de gewenste boodschap overbrengt.

Enthousiast en graag samenwerken aan een bedrijfsfilm? Dan vertellen we je uiteraard graag meer over wat een bedrijfsfilm laten maken zal kosten, op basis van de tarieven die we daarvoor hanteren. Of we laten je voorbeelden zien van andere films, waarbij we aangeven hoe we daarvoor samenwerkten met andere organisaties. Vanuit onze expertise, om jouw verhaal op een duidelijke manier neer te zetten en daarmee klanten en potentiële klanten succesvol te overtuigen. Meer weten? Neem contact met ons op, we horen graag van je.

Follow us

Find us

Van Kinsbergenstraat 7h
1057 PJ Amsterdam

+31(0)20 773 76 26
mail@popsoda.nl