Bedrijfsfilm laten maken: diverse publicatiemogelijkheden

Een bedrijfsfilm laten maken voor diverse publicatiemogelijkheden levert je meer op dan het aan investering kost. Hoe dat komt? Dankzij de verschillende directe voordelen en daarnaast de diverse publicatiemogelijkheden. Je kunt er op verschillende manieren gebruik van maken, om de film in te zetten via diverse kanalen.

Onze klanten maken op de website gebruik van de bedrijfsfilm die ze laten maken. Daarnaast zetten ze die in op beurzen en tijdens andere evenementen. Een bedrijfsfilm laten maken vraagt wat dat betreft om een investering. Maar die investering verdient zich gemakkelijk terug, vooral op basis van onze scherpe tarieven.

Bedrijfs- of promotiefilm: publicatiemogelijkheden

Een bedrijfsfilm laten maken voor diverse publicatiemogelijkheden en de kosten terugverdienen? Dan is het belangrijk om de video of film zo breed mogelijk in te zetten. Dat maakt het namelijk mogelijk om daarmee veel bereik te creëren en er bijvoorbeeld voor te zorgen dat je de film meerdere keren kunt inzetten.

Tip: veel van onze klanten gebruiken de bedrijfsfilm tijdens beurzen en evenementen. Kies dan voor ondertiteling of duidelijke infographics in plaats van een voice-over, zodat de boodschap duidelijk overkomt.

De bedrijfsfilm tarieven verdienen zich op die manier gemakkelijk terug. Bedrijven die een bedrijfsfilm laten maken voor diverse publicatiemogelijkheden zorgen daarmee voor professionele promotie. Om zich te profileren en om er online voor te zorgen dat ze een warme indruk kunnen maken op hun klanten.

Kosten bedrijfsfilm terugverdienen

Wilt u de kosten van een bedrijfsfilm terugverdienen? We onderscheiden de promotiefilm en een bedrijfsfilm. De promotiefilm is het best geschikt om bepaalde producten of diensten uit te leggen te promoten (uitleggen past meer bij een uitleganimatie/explanimation). Om aan te geven wat u voor klanten kunt betekenen. Hoe u dat doet en waarom dat voor hen een groot voordeel is.

De promotiefilm biedt een mogelijkheid tot directe verkoop, dankzij het commerciële karakter daarvan. De bedrijfsfilm is er aan de andere kant op gericht om het menselijke gezicht van een bedrijf te laten zien. Of om ervoor te zorgen dat je op een betrouwbare manier kunt overkomen, als een serieuze organisatie. Belangrijke doelstellingen, waarin de film slim kan bijdragen.

Wat dat betreft zijn er diverse doelen mogelijk met een bedrijfs- of promotiefilm. In de beide gevallen kunt u die laten maken als investering in uw organisatie. Om vanuit daar te bouwen aan een breder bereik, aan direct meer verkoop of aan een meer betrouwbaar imago.

Bonus: beter vindbaar dankzij de promotiefilm

En als bonus: met de promotie- of bedrijfsfilm kun je tevens werken aan de vindbaarheid van je bedrijf. Het is een handige methode om Google te vertellen wie je bent en wat je doet. En waarvoor klanten je kunnen inschakelen of welke producten ze bij je kunnen kopen. Wat dat betreft biedt de bedrijfsfilm allerlei interessante mogelijkheden.

Follow us

Find us

Van Kinsbergenstraat 7h
1057 PJ Amsterdam